joi, septembrie 13

Vreau motor...




Astazi cugetam la libertate, cica un fel bun de a fi cat de cat liber e pe motor. In cazul asta vreau si eu. Si cred ca imi si iau, sper ca pana la sfarsitul anului sa imi iau. Libertate mai poate fi si sa stai singur sa nu te intrebe nimeni daca mananci, la cat ai venit, sa te poti tranti dimineata in patul tau beat muci ( Chelo). E si asta un fel de libertate. Sa tii la cineva, sa il vrei aproape e oare privare de libertate? Nu numai a ta dar si a acelei persoane. Asta e o chestie la care cred ca o sa mai reflectez.
Apropo, asta este ziua in care mi-am dat demisia, eu si toata firma, doar ca sa ne putem angaja la noua firma UPSHOP. Cred ca m-am descarcat prin chestia asta, e ceva bun, chiar s-a potrivit bine cu starea mea de ieri.
App lume, astazi ma simt bine, nush dc dar ma simt a naibii de bine.

Acelasi citat de final : "For me, bullshit is like breathing."
P.S. Dana sper ca ai apucat sa vezi filmul :P

Niciun comentariu: