miercuri, septembrie 12

Sa ti-o tragi in ei colegi..


Astazi a fost o zi cam naspa, aflu ca s-a scumpit taxiul dupa ce am mers pana la universitate de la servici (250.000 ROL dus), ajung in intarziere sa ma intalnesc cu Chita sa mancam, ea tre sa plece, greseala mea eu am intarziat, ma intorc la servici, frec menta pana pe la 6 cand vine o comanda. Ma cert cu un coleg pentru o absurditate in care el credea, ce face domnul sifon, merge la sef, vine acesta din urma jos cu coada dupa el. Ma cert si cu el, si ajung la o concluzie, ma f*t in UPSHOP. Astept sa ma duc sa ma operez la MS dupa care cred ca voi inainta o hartie pe care scrie mare DEMISIE, motiv: era sa cad pe scari de la atata sifon care il dau colegii si seful de la Vanzari. Stiti ce, pana una alta, imi iau motor si numa de dragul lui cred ca mai raman, sa le arat ca se poate sa fac ceva si fara sifon. Mama naibii de carnatari....

Sa incheiem cu un citat de film cum am obisnuit: "You know what? Fuck you! How about that?"
P.S. Citat in memoriam Dumitrascu :P

Un comentariu:

Anonim spunea...

xD