duminică, septembrie 9

Sa mai povestim ceva...

Hello world,

Fraza draga mie, fiind primul program care il scrie un programator (nu sunt asa mare programator) dar imi place si asta. Stateam astazi si cugetam la toate problemele pe care se poate sa le am si in realitate, dar poate si doar in capul meu si mi-a venit o idee: ce ar fi sa imi bag picioarele si sa traiesc si eu ceva fara gandul de a avea probleme.
Ma uitam la un film aseara si mi-a ramas in cap urmatoarea propozitie: "You can't live in fear"
si mie mi se pare la fel, nu poti trai cu adevarat cu teama, teama de gresi, teama de a provoca suferinta, teama de a suferi la randul tau, teama de caini, teama de singuratate, teama de moarte. Daca te temi si eviti tot timpul toate lucrurile care ti se pare tie ca o sa iti provoace orice fel de disconfort ca o sa ratezi si multe lucruri frumoase ascunse pe langa celelalte.

Sa terminam cugetarea cu inca o replica dintr-un film: "Live Free, Die Well!!"

Niciun comentariu: