duminică, septembrie 30

Sfarsit de luna sa facem calculul



Buna seara,
E sfarsit de luna si au cam trecut si vreo 2 sapt de cand nu am mai scris, s-au intamplat multe intre timp, sa le luam in ordine:
-cica la cap sunt bine fizic ( veste buna, nu trebuie sa ma tund)
-m-am operat de alunite, mi-am scos vreo 4 bucati, una e un pic problematica dar nimic cu ce nu pot sa ma descurc,
-am fost la cabana, m-am simtit bine, dar si prost in acelasi timp, dar sper sa se rez prb,
-am fost la MS, unde m-am si operat si etc etc
Apropo, e o melodie acum la Guerilla care pe mine personal ma sfasie, am si eu mici probleme personale, si cu altii, dar cea mai mare cu mine, e un haos total in al meu capsor, un mare uragan care face prapad in neuronii mei.....
Dar cred ca a fost o luna buna, daca e sa pun in cantar ce a fost mai bine si ce nu, cred ca se inclina la ce a fost mai bun (sper)...

P.S. pisica seamana cu mine acum cand scriu

2 comentarii:

Anonim spunea...

Wipe your eyes, capul sus si luna care vine va fi mai misto ;)

ps. optimism in ceea ce ii priveste pe altii, right?

Costash spunea...

right, fiti voi optimisti si eu va sustin! :P