duminică, octombrie 14

Ce am mai facut lately?

Hello people,

Cica ce am mai facur lately (ca nu am mai scris de ceva vreme), pai aseara am fost la ziua de nastere a domnisoarei Moonbaby, a fost ceva cat de cat inedit, a fost misto.
Mi-am scos atele sapt trecuta cand am fost la Ms, tot cu stimabila domnisoara Moonbaby, si acum sunt sanatos, si fara alunitze pe spate :D.
Am fost ieri la un fotbal cu cpochilasii de la metalhead, meci englezesc daca imi permite Highlander sa zic asa, ploaie, noroi, cazaturi, dar un meci frumos. Rezultat dupa el, astazi de abia ma misc.
Tot cu ceva copilasi de pe metalhead am fost joi seara la lipit de afise, munca voluntara, afise prin care se anunta concertul Implant Pentru Refuz de pe data de 20 (parca) din Suburbia, sorry dar daca e atunci eu nu merg ca vreau la Chemical Brothers.
Bre, oi mai fi facut eu ceva luna asta da nu imi aduc aminte exact ce, asa ca acuma cred ca zic pas la a mai scrie,
Numa bine copilasi.

P.S. Am mai facut ceva dar daca vreti sa stiti ce, incercati sa descifrati:
TITSOGARDNI TNUS

Niciun comentariu: